Back to top

Η στροφή μου στην εκπαίδευση έγινε με τη διαπίστωση ότι το πιο ισχυρό εργαλείο βοήθειας προς τον άνθρωπο είναι η παιδεία. Ετσι το ενδιαφερον μου για τον άνθρωπο πλεον εκφράζεται μέσα από τη διδασκαλία.

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το Νοέμβριο του '79. Μεγάλωσα παίζοντας στα στενά της Άνω πόλης και φοιτώντας στο δημοτικό του Μανιού, το τρίτο Γυμνάσιο Λύκειο Θεσσαλονίκης και τελικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
Το βασικό χαρακτηριστικό μου ως παιδί ήταν η περιέργειά μου για τα πάντα, και αφού η χημεία ειναι παντού για αυτό και η πρώτη μου επιλογή ηταν το χημικό. Μέσα από τη επιστήμη της χημείας οδηγήθηκα να βλέπω τον κόσμο με μία ολιστική μάτια. Η μεγαλύτερη έκπληξή μου διαβάζοντας χημεία ήταν ότι μου προκαλούσε φιλοσοφικά ερωτήματα.
Το πάθος μου για έρευνα με οδήγησε στο Λονδίνο και στο University College of London. Η χημεία μου έμαθε οτι είναι αδύνατον να μάθω τα πάντα και έτσι επέλεξα να βοηθήσω την ανθρωπότητα βάζοντας το δικό μου λιθαράκι στην έρευνα για νέα φάρμακα. Το ερευνητικό μεταπτυχιακό που εκπόνησα βασιζόταν σε ένα συνδιασμο υπολογιστικής και κβαντικής χημείας με κρυσταλλογραφία και εφαρμογή την δημιουργία νέων φαρμάκων. Όμως, η αγάπη μου για το γεωγραφικό μήκος και πλάτος της Ελλάδας και την ποιότητα των ανθρώπινων σχέσεων σε αυτή με οδήγησε σε επαναπατρισμό.
Η στροφή μου στην εκπαίδευση έγινε με τη διαπίστωση ότι το πιο ισχυρό εργαλείο βοήθειας προς τον άνθρωπο είναι η παιδεία. Ετσι το ενδιαφερον μου για τον άνθρωπο πλεον εκφράζεται μέσα από τη διδασκαλία.
Αρχικά ασχολήθηκα με την εκπαίδευση ενηλίκων και την επαγγελματική κατάρτιση, αλλά επειδή η εκπαίδευση έχει πιο δραστικά αποτελέσματα σε μικρότερη ηλικία μετακινήθηκα στην μέση εκπαίδευση.
Μία από τις ισχυρότερες μνήμες από τον πατέρα μου είναι η πρόταση προς εμένα και τα αδέρφια μου: "εσείς δεν χρειάζεται να δουλεύετε γιατί κάνετε την πιο δύσκολη δουλειά, η δουλειά σας είναι να είστε μαθητές".
Σε αυτή την πρώτη εργασία του ανθρώπου θέλω να είμαι βοηθός, αφού είναι η πρώτη άσκηση μεσα από την οποία μπορείς να μάθεις να αναγνωρίζεις τα θέλω και τα μπορώ σου να αποδέχεσαι τα πρέπει που σου ορίζει η πραγματικότητα, να αναλαμβάνεις προσωπική ευθύνη στο ποσό που σου αναλογεί και να αξιοποιείς την αποτυχία και το λάθος στο μέγιστο.
Προσωπικά βλέπω το λύκειο και τη διαδικασία των Πανελληνίων εξετάσεων ως προπαρασκευαστικό στάδιο για την πρώιμη ενήλικη και επαγγελματική ζωή.
Είμαι υπέρμαχος της δια βίου μάθησης, η ίδια αποτελώ δια βίου μαθήτρια αφού δεν υπάρχει ακαδημαϊκό έτος στη ζωή μου που να μη μάθαινα κάτι καινούργιο. Προσωπικό στοίχημα είναι να αντιληφθούν οι μαθητές μου τη δύναμη και την ελευθερία που σου προσφέρει η γνώση, οτι το θρανίο και το βιβλίο είναι από τα πιο χρήσιμα εργαλεία της ζωής και ότι το μέλλον ανήκει σε αυτούς που μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν και να έχουν τη δύναμη να ξεμάθουν αυτά που ήδη ξέρουν.