Back to top

Πιστεύω βαθιά πως η συνεπής δουλειά και η σωστή καθοδήγηση σε όλη την πορεία των μαθητικών χρόνων υπερκαλύπτουν αυτό που αποκαλούμε «ταλέντο».


Σπούδασα Μαθηματικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ολοκληρώνω τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στο Πολυτεχνείο του ΑΠΘ, με κατεύθυνση τις Μεθοδολογίες Υπολογιστικής Νοημοσύνης και βρίσκομαι στο χώρο της διδασκαλίας από το 2012.
Μαθηματικά είναι, ό,τι μπορούμε να μάθουμε και να εξηγήσουμε: οργανωμένα, απλά και ξεκάθαρα—όπως ακριβώς πρέπει να είναι και η διδασκαλία τους. Είναι παρόντα σε κάθε πτυχή της ζωής μας, από το γενεαλογικό δέντρο και τις κερήθρες της μέλισσας μέχρι την ιατρική έρευνα και τις εφαρμογές στο κινητό μας τηλέφωνο. Κάθε κομμάτι τους έχει αξία και εφαρμογή στον σύγχρονο κόσμο. Τα μαθηματικά μοντέλα που συνθέτουν τα παραπάνω περιέχονται σε όσα οι μαθήτριες και οι μαθητές διαδάσκονται και για μένα έχει αξία να τονίζεται και να εξηγείται αυτό κατά τη διδασκαλία.
Ως εκπαιδευτικός, στόχος μου είναι να μάθω στους μαθητές και τις μαθήτριές μου πώς να μαθαίνουν, να ανακαλύπτουν απαντήσεις μόνοι τους μέσα από τις σωστές ερωτήσεις που θα θέτουν οι ίδιοι.